Menu
menu      Wybieramy tusz do rzęs - porady. Zbiorczy.
menu      Wysokie wizażanki :) cz. II
menu      Tak lub nie cz III
menu      Horrendalne (i ciągle rosnące!) ceny perfum w Polsce
menu      frezarka do paznokci
menu      kosmetyki firmy Dax Cosmetics- WĄTEK ZBIORCZY
menu      Wątek o sklepie Abercrombie&Fitch
menu      Sklep Naturalne Piękno
menu      Nasze torebki - zawartość :D
menu      Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lidka.xlx.pl
  • tusz dający efekt teatralnych rzęs





    misiakasiulec - 2009-06-13 17:12
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez abar18 (Wiadomość 12742216) dimiti chodzi ci o Make up for Ever? jeżeli tak to np. w Katowicach w silesii w sephorze
    jest tylko w wybranych sklepach sephory niestety, o innych miastach niestety nie wiem

    ---------- Dopisano o 18:04 ---------- Poprzedni post napisano o 17:59 ----------

    używałam i YSL i Fatale i na moich rzęsach efekt podobny-nawet jeżeli czasem się spieszyłam i sklaejałam rzęsy jak jednym i drugim tak samo:))
    YSL u mnie niestety szybciej wysychał-czasem nawet po m-cu , a Fatale niestey osłabia rzęsy
    u mnie YSL może ciut bardziej wydłużał, a fatale bardziej pogrubiał
    niezbyt umiem opisywać,więc nie wiem czy moja opinia Ci w czymś pomoże:D:D:D
    Pomoże :) zawsze bardziej chodziło mi o wydłużenie niż o pogrubienie, poza tym szukam jakiejś alternatywy dla Fatale, nie chcę męczyć moich rzęs, niech sobie troszkę od Fatale odpoczną :)

    Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12742298) Guerlain KissKiss (nazwa pasuje :lol:), to jeden z najfajniejszych błyszczyków jakie znam, dających już dość konkretny kolor :ehem:

    Mnie ten tusz YSL kompletnie nie odpowiadał, nie ma co go porównywać do Fatale.
    Jednak wiele fanek tuszu Lancome lubi również ten YSL, ale musisz się nastawić, że za długo go nie poużywasz- wysycha ekspresowo.
    Niestety co do wysychania to chyba bardzo częsta opinia dotycząca YSL :( SiSleyS a możesz mi napisać jakie masz rzęsy i co konkretnie ci nie odpowiadało w YSL?? :)




    abar18 - 2009-06-13 17:19
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      widzisz opinie na temat tuszu YSL są podzielone:))
    ja jednak wolę MUFE smoky lash
    porównując ten tusz do 2 poprzednich, ten bije je na głowę-tzn. lepiej wydłuża, podkręca, może tak samo pogrubia,ale dłużej pozostaje mokry i łatwiej się nim można malować, mniej skleja, w ogóle będę ten tusz wychwalać w całym wszechświecie:))))))))



    SiSleyS - 2009-06-13 17:20
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez misiakasiulec (Wiadomość 12742398) Pomoże :) zawsze bardziej chodziło mi o wydłużenie niż o pogrubienie, poza tym szukam jakiejś alternatywy dla Fatale, nie chcę męczyć moich rzęs, niech sobie troszkę od Fatale odpoczną :)

    Niestety co do wysychania to chyba bardzo częsta opinia dotycząca YSL :( SiSleyS a możesz mi napisać jakie masz rzęsy i co konkretnie ci nie odpowiadało w YSL?? :)
    Oj to było już dość dawno gdy go miałam... myślę, że najlepsza będzie moja recenzja :ehem:
    Tutaj link: http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produk...ecenzja=142815

    Mam długie i gęste rzęsy, grubość normalna (teraz są w fazie odrastania, ale cieszę się, że w końcu znalazłam winowajcę). Bez tuszu są dość słabo widoczne bo jestem blondynką i końcówki są jasne.

    Cytat:
    Napisane przez abar18 (Wiadomość 12742501) widzisz opinie na temat tuszu YSL są podzielone:))
    ja jednak wolę MUFE smoky lash
    porównując ten tusz do 2 poprzednich, ten bije je na głowę-tzn. lepiej wydłuża, podkręca, może tak samo pogrubia,ale dłużej pozostaje mokry i łatwiej się nim można malować, mniej skleja, w ogóle będę ten tusz wychwalać w całym wszechświecie:))))))))
    To super, dlatego go kupiłam bo zachwalałaś :)



    misiakasiulec - 2009-06-13 18:13
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Recenzję przeczytałam, pomyślałam jednak że tusz wystarczający na miesiąc to chyba nie dla mnie :(
    SiSleyS, w twojej recenzji doczytałam że używałaś tez Hypnose Lancome, recenzji twojej do tego produktu nie znalazłam :D tak więc moje pytanie - jak wypada w takim razie Hypnose przy Fatale? Ogólnie to chyba będę polowała na tusze Lancome, po Fatale i paru produktach do ciała ta firma jakoś fajnie mi się kojarzy :D




    SiSleyS - 2009-06-13 18:22
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez misiakasiulec (Wiadomość 12743293) Recenzję przeczytałam, pomyślałam jednak że tusz wystarczający na miesiąc to chyba nie dla mnie :(
    SiSleyS, w twojej recenzji doczytałam że używałaś tez Hypnose Lancome, recenzji twojej do tego produktu nie znalazłam :D tak więc moje pytanie - jak wypada w takim razie Hypnose przy Fatale? Ogólnie to chyba będę polowała na tusze Lancome, po Fatale i paru produktach do ciała ta firma jakoś fajnie mi się kojarzy :D
    Hypnose zawsze kupowałam za granicą, potem po dwóch opakowaniach z Polski miałam już dość tego tuszu, był kompletnie inny.

    Jednak porównując Hypnose z Falate ten drugi jest lepszy- mniej skleja, duuużo mocniej pogrubia i jest ekstremalnie wytrzymały jak na niewodoodporny tusz. Fatale daje mocny efekt.



    kamalaska - 2009-06-13 18:47
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ja dolalam sobie wody do volumissime:>, no i teraz troche sie maze, chyba zrezygnuje z niego zupelnie...



    dimiti - 2009-06-13 18:55
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez kamalaska (Wiadomość 12743803) ja dolalam sobie wody do volumissime:>, no i teraz troche sie maze, chyba zrezygnuje z niego zupelnie... wody? :> wiem ze sie dolewa wody destylowanej (albo pary) lub kropli do oczu czy nawet troche plynu do demakijazu:-p
    Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12742298) Guerlain KissKiss (nazwa pasuje :lol:), to jeden z najfajniejszych błyszczyków jakie znam, dających już dość konkretny kolor :ehem:

    Mnie ten tusz YSL kompletnie nie odpowiadał, nie ma co go porównywać do Fatale.
    Jednak wiele fanek tuszu Lancome lubi również ten YSL, ale musisz się nastawić, że za długo go nie poużywasz- wysycha ekspresowo.
    oj oj oj nazwa ladna:D i na avku tez ladnie wyglada:D
    Cytat:
    Napisane przez abar18 (Wiadomość 12742216) dimiti chodzi ci o Make up for Ever? jeżeli tak to np. w Katowicach w silesii w sephorze
    jest tylko w wybranych sklepach sephory niestety, o innych miastach niestety nie wiem

    ---------- Dopisano o 18:04 ---------- Poprzedni post napisano o 17:59 ----------

    używałam i YSL i Fatale i na moich rzęsach efekt podobny-nawet jeżeli czasem się spieszyłam i sklaejałam rzęsy jak jednym i drugim tak samo:))
    YSL u mnie niestety szybciej wysychał-czasem nawet po m-cu , a Fatale niestey osłabia rzęsy
    u mnie YSL może ciut bardziej wydłużał, a fatale bardziej pogrubiał
    niezbyt umiem opisywać,więc nie wiem czy moja opinia Ci w czymś pomoże:D:D:D
    no ten smoky lash mi chodzilo;) heh to skoro tylko w wybranych miastach to u mnie na pewno go nie ma bo u mnie tylko jeden marrionaud jest;)
    heh ja nie narzekam bo ja uzywalam ysl od konca wrzesnia przez prawie 3 miesiace az mi sie skonczyl i problemow z nim nie mialam;) teraz mam 2 opakowanie i tez nie narzekam:nie:

    Cytat:
    Napisane przez misiakasiulec (Wiadomość 12742094) Dziewczyny czy któraś z Was używała Lancome Fatale i YSL Volume Effet Faux Cils? Kończy mi się właśnie Fatale, a że czytałam opinie o YSL to teraz jestem w kropce :confused: Czy Volume Effet Faux Cils daje takie same efekty jak Fatale? Któraś z Was jest w stanie to porównać? Ogólnie Fatale mi pasuje, szczoteczka nie stanowi już żadnego problemu, jedynie moje rzęsy tak trochę dziwnie rosną że nie jestem w stanie dokładnie pomalować rzęs w zewnętrznych kącikach tą szczoteczką i po nałożeniu Lancome ratuję się Masterpiecem :D A to zajmuje mi już za dużo czasu. Może któraś z Was poratuje i rozwieje wątpliwości :) ja uzywalam:ehem: ogolnie testy u mnie wypadaly na korzysc ysl. Fatale mi bardzo oslabil rzesy, sklejal i czasami umalowanie sie nim graniczylo sie z cudem, zeby rzesy jakos wygladaly. I to co wedlug mnie sie najbardziej rzucalo w oczy to czern-w porownaniu z czernia ysl, fatale to wyblakly i matowy nijaki tusz. Ysl ma piekny kolor, jest wedlug mnie trwalszy i bardziej wydluza rzesy:ehem: jakbym miala wybierac to wolalabym o wiele bardziej ysl, ale wiadomo ile rzes tyle opinii;)



    kamalaska - 2009-06-13 19:08
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      wyrzucilam go, i tak mnie denerwuje, rozmazuje sie pod oczami:(



    emulla - 2009-06-13 19:09
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      http://crocodillo.*********.pl/ :)



    paulineczka182 - 2009-06-14 06:28
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Ja się zgadzam z opinią SiSleyS:) Fatale bardzo osłabia rzęsy-akurat moje, strasznie zaczęły wypadać tak ze 2 miesiące, byłam najpierw u okulisty dostałam kropelki, później u dermatologa i nadal wypadały. A to była wina tuszu. W końcu kupiłam sobie YSL i aż nie mogę uwierzyć ale rzęsy przestały mi wypadać ( nie żeby była to reklama) ale YLS ma składniki które najwyraźniej pielęgnują moje rzęsy. Daje dobry effekt po jednej warstwie mam ładnie wydłużone i mega pogrubione. Więc jak już wybierać to polecam YLS.



    misiakasiulec - 2009-06-14 08:35
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12743418) Hypnose zawsze kupowałam za granicą, potem po dwóch opakowaniach z Polski miałam już dość tego tuszu, był kompletnie inny.

    Jednak porównując Hypnose z Falate ten drugi jest lepszy- mniej skleja, duuużo mocniej pogrubia i jest ekstremalnie wytrzymały jak na niewodoodporny tusz. Fatale daje mocny efekt.
    Dzięki za porównanie, muszę chyba się poważnie zastanowić, tyle tuszów do wyboru a ja rzęsy mam tylko jedne :D

    Cytat:
    Napisane przez dimiti (Wiadomość 12743927) heh ja nie narzekam bo ja uzywalam ysl od konca wrzesnia przez prawie 3 miesiace az mi sie skonczyl i problemow z nim nie mialam;) teraz mam 2 opakowanie i tez nie narzekam:nie:

    ja uzywalam:ehem: ogolnie testy u mnie wypadaly na korzysc ysl. Fatale mi bardzo oslabil rzesy, sklejal i czasami umalowanie sie nim graniczylo sie z cudem, zeby rzesy jakos wygladaly. I to co wedlug mnie sie najbardziej rzucalo w oczy to czern-w porownaniu z czernia ysl, fatale to wyblakly i matowy nijaki tusz. Ysl ma piekny kolor, jest wedlug mnie trwalszy i bardziej wydluza rzesy:ehem: jakbym miala wybierac to wolalabym o wiele bardziej ysl, ale wiadomo ile rzes tyle opinii;)
    Dimiti, a jak u ciebie z osypywaniem się YSL? Spokojnie wytrzymywał cały dzień czy trzeba go było poprawiać? Ja szukam megawytrzymałego tuszu, pracuję po 12 godzin więc nie mam czasu na martwienie się o poprawki i o to czy nie mam pandy pod oczami :)

    Cytat:
    Napisane przez paulineczka182 (Wiadomość 12748118) Ja się zgadzam z opinią SiSleyS:) Fatale bardzo osłabia rzęsy-akurat moje, strasznie zaczęły wypadać tak ze 2 miesiące, byłam najpierw u okulisty dostałam kropelki, później u dermatologa i nadal wypadały. A to była wina tuszu. W końcu kupiłam sobie YSL i aż nie mogę uwierzyć ale rzęsy przestały mi wypadać ( nie żeby była to reklama) ale YLS ma składniki które najwyraźniej pielęgnują moje rzęsy. Daje dobry effekt po jednej warstwie mam ładnie wydłużone i mega pogrubione. Więc jak już wybierać to polecam YLS. Ale mi namąciłyście w głowie dziewuszki :D Kusi mnie ten YSL, boje się jedynie że wyschnie mi w miesiąc, chociaż w sumie Fatale mam już ponad 4 miesiące i nadal wydaje się świeży nawet przy moim intensywnym użytkowaniu, a gdzieś też czytałam opinie że podobno też szybko wysycha, więc tak myślę że to może zależy od osoby, jedni "pompują" szczoteczke do środka, inni wkręcają :D

    Sama już nie wiem, do kupna tuszu przybiorę się w sumie dopiero na koniec miesiaca, ale lepiej wcześniej zrobic małe rozeznanie :)



    Avari - 2009-06-14 09:31
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      2 załącznik(i/ów) nie zgadazm się z opinią, że YSL Faux Cils wysycha po miesiącu. Używam go z reguły 4-6 miesięcy (zależy jak intensywnie). Nie wysycha (nawet wolę go po miesiącu, jak jest świeży to efekt jest dużo delikatniejszy, potem, jak lekko zgęstnieje to wspaniale zagęszcza rzęsy, tylko wyjmując szczoteczkę należy ją oprzeć o brzeg pojemnika, aby zdjąć nadmiar tuszu i tą oczyszczoną stroną tuszować rzęsy). Nie podrażnia oczu (mam mega wrażliwe, szczególnie, że noszę soczewki), nie osypuje się, nie maże (mam dość długie rzęsy które lubią się odbijać na górnej powiece), pielegnuje rzęsy i dodatkowo ślicznie pachnie. Dla porówniania używałam tuszy Chanel, Lancome, Guarlain oraz Heleny Rubinstain. Zamieszczam zdjęcia moich rzęs pomalowanych 1-krotnie YSL.



    dimiti - 2009-06-14 10:17
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez misiakasiulec (Wiadomość 12748521) Dimiti, a jak u ciebie z osypywaniem się YSL? Spokojnie wytrzymywał cały dzień czy trzeba go było poprawiać? Ja szukam megawytrzymałego tuszu, pracuję po 12 godzin więc nie mam czasu na martwienie się o poprawki i o to czy nie mam pandy pod oczami :)
    wiesz co, u mnie sie osypywal fatale i teraz hypnose nawet, ale z ysl tego problemu nie mialam:nie: moze raz jak potarlam oczy bo mnie swedzialy;) ale ogolnie nie podraznia mnie, rzes mi tez nie oslabia i kolor ma piekny:-p ja z wysychaniem problemu nie mialam, jak bedziesz myla szczoteczke raz w tygodniu to nie powinien ci wyschnac;) mozesz zamowic go na feelunique i wtedy wyjdzie ci o wiele taniej, ja placilam raz 83zl z przewalutowaniem a raz 72zl, zalezy jak kurs stoil. Ale czasami jest nawet po 63zl;)

    a tak wogole to nie wiem czy hypnose tez mi rzes nie oslabia bo znowu zaczely mi cos czesto wypadac:confused:



    kamalaska - 2009-06-14 10:17
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ciekawe rzesy, ale czy masz dlugie z natury?



    Candy Killer - 2009-06-14 11:10
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      mi tam one wygladaja na przedluzane aleeee nic nie mowie bo jak naturalne to mnie zazdrosc wezmie:P

    aaa mi fatale sie nie osypywal w ogole i rzesy przestaly mi tak wypadac jak po poprzednich tuszach :D takze ile kobiet tyle opinii ;)a tym tuszem MUFE tez jestem zaciekawiona baaaardzo :D



    kamalaska - 2009-06-14 11:12
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      mi sie podobaja tusze pogrubiające



    Candy Killer - 2009-06-14 11:19
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      no raczej wszystkie tu lubimy takie tusze :]



    kamalaska - 2009-06-14 11:23
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      uzywalam 7 lat loreale, od roku max factory...i chyba factory sa lepsze



    Candy Killer - 2009-06-14 11:25
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      no loreale sie popsuly nieco..ja z loreala lubie architecta czarnego tylko a z MF wiekszosc jest ok..jakos wiekszych problemow z nimi nie mialam nigdy :)



    kamalaska - 2009-06-14 11:32
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      popsuly sie strasznie!!!:( zeby po jakims czasie rozmazywaly sie pod oczami, mimo,ze efekt jest ok, to jednak mam dosc poprawiania,wygladam jak mis panda!:(, przerzucilam sie na 2000 calorie, teraz moze kupie jakis inny-false?



    Candy Killer - 2009-06-14 12:06
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      false nie probowalam ale mam w planach tylko ostatnio mnie w douglasie ponaciagaly na *******y i sie zrujnowalam:P



    kamalaska - 2009-06-14 12:10
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      hehe, ja sprobuje,ale za jakis czas:>



    misiakasiulec - 2009-06-14 16:02
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Dzięki dziewuszki, przekonałyście mnie jednak do YSL :D koniec miesiąca daleko ale ja już zdania nie zmienię :D
    Dimiti dzięki za tą stronkę feelunique, rzeczywiście tanio, w sklepie w UK normalnie YSL kosztuje 21 funtów, a tam 15,50 :D z feelunique skorzystam następnym razem, mam punkty promocyjne do wykorzystania w drogerii więc na YSL pierwszym razem wydam jedyne 12 funtów :D



    kamalaska - 2009-06-14 16:17
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ja czekam na ten piekny dzien,gdy kupie sobie max factorek



    dimiti - 2009-06-14 16:59
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez misiakasiulec (Wiadomość 12754906) Dzięki dziewuszki, przekonałyście mnie jednak do YSL :D koniec miesiąca daleko ale ja już zdania nie zmienię :D
    Dimiti dzięki za tą stronkę feelunique, rzeczywiście tanio, w sklepie w UK normalnie YSL kosztuje 21 funtów, a tam 15,50 :D z feelunique skorzystam następnym razem, mam punkty promocyjne do wykorzystania w drogerii więc na YSL pierwszym razem wydam jedyne 12 funtów :D
    prosze;)
    no to faktycznie za 12 funtow kupic ysl:D trzeba korzystac;)
    ja nieraz kupowalam z feela podobnie jak z tru, z tym ze na feelu jest mniejszy wybor ale tusz jest i to wazne:ehem:



    Gonia - 2009-06-14 18:18
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      dzisiaj pomalowałam rzęsy drugi raz FLE MFactora i już było troszkę łatwiej....
    Generalnie warto go kupić, ale chyba bardziej na all albo jak bedzie w promocji, bo mimo wszystko 60 zł to dużo.... tym bardziej , że drugi mój ulubiomy Masterpiece kosztuje 46 zł .... a efekt jest bardzo zbliżony :)
    Dodam, że na all kosztuje 34 zł czyli z przesyłką ok. 40 zł.... nie wiem jak w promocji, bo był tylko z innym tuszem i kosztował 61 zł....



    Avari - 2009-06-14 18:22
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      dziekuję, ale to moje własne (jeśli do moich fotek nawiązujecie), tylko koszmarnie przerzedzone po chorobie. Co do zazdrości to moja siostra ma 2 razy tyle i normalnie aż mnie skręca, jak ją widzę.



    kamalaska - 2009-06-14 18:36
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      dzis ogladalam na allegr masterpiece max i kroluje cena 25 zl-36, wiec mozna go roznie kupic



    Gonia - 2009-06-14 19:29
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez kamalaska (Wiadomość 12757024) dzis ogladalam na allegr masterpiece max i kroluje cena 25 zl-36, wiec mozna go roznie kupic tak, ale ja akurat kupowałam Masterpiece złoty tylko w normalnym sklepie a nie na all.... ale narazie pasuje mi FLE :) i będę go kupować na all :)



    zizou - 2009-06-14 19:31
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez Gonia (Wiadomość 12756733) Generalnie warto go kupić, ale chyba bardziej na all albo jak bedzie w promocji, bo mimo wszystko 60 zł to dużo.... tym bardziej , że drugi mój ulubiomy Masterpiece kosztuje 46 zł .... a efekt jest bardzo zbliżony :) wez pod uwage, ze FLE jest jakby trzy razy wiecej niz klasycznego Masterpiece'a ;)



    Gonia - 2009-06-14 19:43
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez zizou (Wiadomość 12757961) wez pod uwage, ze FLE jest jakby trzy razy wiecej niz klasycznego Masterpiece'a ;) masz rację, teraz widze, że FLE ma aż 13,1 ml a złoty Masterpiece .... hmmm.... starło się ale chyb widzę 4,5 ml ???? nie to chyba niemożliwe.... chyba 8,5 .....



    zizou - 2009-06-14 19:45
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez Gonia (Wiadomość 12758189) masz rację, teraz widze, że FLE ma aż 13,1 ml a złoty Masterpiece .... hmmm.... starło się ale chyb widzę 4,5 ml ???? nie to chyba niemożliwe.... chyba 8,5 ..... 4,5 :ehem: to malenstwo, jakich malo :cool: 8 z czyms to ma chyba Masterpiece Max ;)



    Gonia - 2009-06-14 19:49
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez zizou (Wiadomość 12758237) 4,5 :ehem: to malenstwo, jakich malo :cool: 8 z czyms to ma chyba Masterpiece Max ;) kurcze, dopiero teraz to zauważyłam.... a ja się dziwiłam, że tak szybko się kończy.... choć faktem jest, że i tak jestem z niego zadowolona :) choć FLE faktycznie bardziej sie opłaca.... może zostanę przy FLE :) , bo narazie jest OK :)



    kamalaska - 2009-06-14 21:44
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      pewnie sie oplaca, ciekawe, kiedy ja sobie kupię tusz nowy, bo mi te stare sie zepsuly, a tak w ogóle to czy któraś z was pamięta jak w lipcu 2002 puścili lash architekta?i jaki byl wtedy dobry?dalam za niego 56 zl!to byla kasa, a dzis sie tak zepsul:(



    SiSleyS - 2009-06-15 12:37
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Co do wysychania, zresztą naprawdę ekspresowego, tuszu YSL Effect Faux Cils to nie jakaś antyreklama tylko potwierdzony fakt przez większość wizażanek.

    Sam producent przyznał, że efektem ubocznym przy produkcji tego tuszu jest względnie szybka utrata wilgoci...
    Więc jestem pełna podziwu, że niektórym dziewczynom starcza on na 3 miesiące, widocznie jeszcze to od czegoś innego zależy (może coś tam wlewacie? :D).



    kamalaska - 2009-06-15 13:00
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ja zawsze wlewalam troche wody,ale sie potem rozmazują



    nataszunka - 2009-06-15 14:28
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Ja od 2 tygodni uzywam Max factora FLE , polecam Wam dziewczyny z czystym sumieniem.
    Troszeczke trzeba sie napracowac zeby ladnie "wymodelowac" rzesy , ale efekty sa zaskakujace.Najlepiej troszeczke odczekac po pierwszej warstwie i nałożyc 2 i kolejna... Z natury mam cienkie i strednio dlugie rzesy. Najwiekszym moim zaskoczeniem było wydłużenie, które uzyskałam dzięki FLE.
    Uwielbiam testowac tusze, ale jak narazie FLE to mój ulubiony.
    Mam do Was pytanie , czy testowałyście może wersje Max Factor, 2000 Calorie- Extreme ? Zastanawiam sie nad jego kupnem. Jednak nie wiem czy oprócz pogrubienia można liczyc na wydłużenie. Bardzo prosze o Wasze opinie.
    Pozdrawiam maniaczki tuszy dających efekt teatralnych rzęs



    Avari - 2009-06-15 14:38
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12766671) Co do wysychania, zresztą naprawdę ekspresowego, tuszu YSL Effect Faux Cils to nie jakaś antyreklama tylko potwierdzony fakt przez większość wizażanek.

    Sam producent przyznał, że efektem ubocznym przy produkcji tego tuszu jest względnie szybka utrata wilgoci...
    Więc jestem pełna podziwu, że niektórym dziewczynom starcza on na 3 miesiące, widocznie jeszcze to od czegoś innego zależy (może coś tam wlewacie? :D).
    wlewamy to w siebie, metodą królewny Fiony, drinki z palemką ;P Właśnie mnie to dziwi, bo ja naprawdę używam tego tuszu bardzo długo i nic z nim nie robię. Nawet szczoteczki nie czyszczę (zreszta nie mam z czego, bo tak wyciągam szczoteczkę aby nie robiły się grudki). Fakt, że w porówaniu do Guarlaina czy Lancoma to on ma zdecydowanie krótszy żywot. Ale z innej beczki, jak miałam Chanela to on nie dość, że błyskawicznie wysechł to jeszcze przez ten koszmarny szczoteczko-grzebyczek nie szło go nałożyć na rzęsy.



    SiSleyS - 2009-06-15 16:19
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez Avari (Wiadomość 12768498) wlewamy to w siebie, metodą królewny Fiony, drinki z palemką ;P Właśnie mnie to dziwi, bo ja naprawdę używam tego tuszu bardzo długo i nic z nim nie robię. Nawet szczoteczki nie czyszczę (zreszta nie mam z czego, bo tak wyciągam szczoteczkę aby nie robiły się grudki). Fakt, że w porówaniu do Guarlaina czy Lancoma to on ma zdecydowanie krótszy żywot. Ale z innej beczki, jak miałam Chanela to on nie dość, że błyskawicznie wysechł to jeszcze przez ten koszmarny szczoteczko-grzebyczek nie szło go nałożyć na rzęsy. Avari to jest właśnie kolejne potwierdzenie tezy, że najlepiej wszystko testować osobiście :ehem:

    W tuszach i podkładach są najbardziej rozbieżne opinie ;)



    kamalaska - 2009-06-15 16:57
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez nataszunka (Wiadomość 12768325) Ja od 2 tygodni uzywam Max factora FLE , polecam Wam dziewczyny z czystym sumieniem.
    Troszeczke trzeba sie napracowac zeby ladnie "wymodelowac&quot ; rzesy , ale efekty sa zaskakujace.Najlepiej troszeczke odczekac po pierwszej warstwie i nałożyc 2 i kolejna... Z natury mam cienkie i strednio dlugie rzesy. Najwiekszym moim zaskoczeniem było wydłużenie, które uzyskałam dzięki FLE.
    Uwielbiam testowac tusze, ale jak narazie FLE to mój ulubiony.
    Mam do Was pytanie , czy testowałyście może nową wersje Max Factor, 2000 Calorie Extreme ? Zastanawiam sie nad jego kupnem. Jednak nie wiem czy oprócz pogrubienia można liczyc na wydłużenie. Bardzo prosze o Wasze opinie.
    Pozdrawiam maniaczki tuszy dających efekt teatralnych rzęs
    Nowa wersja?Nie slyszalam, ale dzieki za newsa. Stara wersja jest bardzo dobra, lubie ją:)



    nataszunka - 2009-06-15 20:49
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Nigdy nie używałam 2000 calorii , ale przeczytałam trochę komentarzy i jest chyba godny polecenia. Sądzę , że Max Factor, 2000 Calorie Extreme >>>http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=30589 jest ulepszoną wersją 2000 calorii , ale mogę się mylić:) jeśli tak to proszę o korektę ;)
    nie ma on jeszcze opinii na wizazu stąd moje pytanie:)



    misiakasiulec - 2009-06-15 21:07
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Wracając do YSL Effect Faux Clis - w jaki sposób należy myć szczoteczkę? Wycierać ją dokładnie o chusteczkę higieniczną czy może myć wodą z dodatkiem żelu do demakijażu?



    kamalaska - 2009-06-15 21:52
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      no kochane, jak kupie masterpiece max to dam znac



    Reijel - 2009-06-15 22:01
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      2 załącznik(i/ów) Cytat:
    Napisane przez nataszunka (Wiadomość 12775274) Nigdy nie używałam 2000 calorii , ale przeczytałam trochę komentarzy i jest chyba godny polecenia. Sądzę , że Max Factor, 2000 Calorie Extreme >>>http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=30589 jest ulepszoną wersją 2000 calorii , ale mogę się mylić:) jeśli tak to proszę o korektę ;)
    nie ma on jeszcze opinii na wizazu stąd moje pytanie:)
    Popatrzyłam na zdjęcia i wydaje mi się, że to tylko inna nazwa dla False Lash Effect...



    kamalaska - 2009-06-15 22:05
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      jej false, jaki ladny:)



    SiSleyS - 2009-06-16 00:55
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Co do mycia szczoteczki w YSL- ja kiedyś umyłam szczoteczkę w Lancome Hypnose i to była masakra, więcej już tak nie robiłam... tusz nakładał się tragicznie po tym :kwasny:



    kamalaska - 2009-06-16 01:06
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ja tak robilam ale tylko a lash architekt, bo zasechl calkowicie



    dimiti - 2009-06-16 09:59
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12777762) Co do mycia szczoteczki w YSL- ja kiedyś umyłam szczoteczkę w Lancome Hypnose i to była masakra, więcej już tak nie robiłam... tusz nakładał się tragicznie po tym :kwasny: mi sie wydaje, ze efekt po myciu zalezy od skladnikow jakie sa w tuszu:ehem: jak ysl wlozysz pod wode to wszystko schodzi samo, bez plynow itd, tak zaleca producent zreszta, a w lancomie chyba nie mowili zeby myc szczote:>? mi hypnose juz po ponad miesiacu podsechl i teraz mam jaja bo sie osypuje wiec oglaszam ze 1 miejsce nadal ma YSL:D wygral juz z hypnose i fatalem:-p teraz czekam na tego max factora:rolleyes:

    Cytat:
    Napisane przez misiakasiulec (Wiadomość 12775631) Wracając do YSL Effect Faux Clis - w jaki sposób należy myć szczoteczkę? Wycierać ją dokładnie o chusteczkę higieniczną czy może myć wodą z dodatkiem żelu do demakijażu? wkladasz szczoteczke pod biezaca wode i tyle, samo wszystko z niego schodzi:ehem: a jak juz nic nie bedzie lecialo z tej pieknej szczotki:D to ja zawsze biore chusteczke i lekko wycieram

    Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12766671) Co do wysychania, zresztą naprawdę ekspresowego, tuszu YSL Effect Faux Cils to nie jakaś antyreklama tylko potwierdzony fakt przez większość wizażanek.

    Sam producent przyznał, że efektem ubocznym przy produkcji tego tuszu jest względnie szybka utrata wilgoci...
    Więc jestem pełna podziwu, że niektórym dziewczynom starcza on na 3 miesiące, widocznie jeszcze to od czegoś innego zależy (może coś tam wlewacie? :D).
    ja nie moge mu nic zarzucic bo uzuwalam go ponad 3 miesiace i do konca byl idealny:ehem: moja siostra ma 3 opakowanie i tez nie narzeka. Nic nie dolewalam;) mylam szczoteczke pod woda i tyle:rolleyes:



    misiakasiulec - 2009-06-16 15:24
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez dimiti (Wiadomość 12780218) mi sie wydaje, ze efekt po myciu zalezy od skladnikow jakie sa w tuszu:ehem: jak ysl wlozysz pod wode to wszystko schodzi samo, bez plynow itd, tak zaleca producent zreszta, a w lancomie chyba nie mowili zeby myc szczote:>? mi hypnose juz po ponad miesiacu podsechl i teraz mam jaja bo sie osypuje wiec oglaszam ze 1 miejsce nadal ma YSL:D wygral juz z hypnose i fatalem:-p teraz czekam na tego max factora:rolleyes:

    wkladasz szczoteczke pod biezaca wode i tyle, samo wszystko z niego schodzi:ehem: a jak juz nic nie bedzie lecialo z tej pieknej szczotki:D to ja zawsze biore chusteczke i lekko wycieram

    ja nie moge mu nic zarzucic bo uzuwalam go ponad 3 miesiace i do konca byl idealny:ehem: moja siostra ma 3 opakowanie i tez nie narzeka. Nic nie dolewalam;) mylam szczoteczke pod woda i tyle:rolleyes:
    Ok, więc mycie tylko wodą :D Dimiti, jeszcze raz dzięki za wskazówki :dziekuje-kwiatek:
    Jeżeli mi YSL wyschnie po trzech miesiącach a nie po jednym to będę zadowolona :) pod koniec miesiąca pochwalę się zakupem i dam znać jak się sprawuje na moich rzęsach :)



    Candy Killer - 2009-06-16 15:32
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      najlepiej to pokaz jak wyglada u Ciebie jak gu kupisz i oswoisz sie ;)



    misiakasiulec - 2009-06-16 15:48
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Święta racja Candy Killer :) fakt faktem że zawsze po zakupie nowego tuszu potrzebuję kilku dni żeby ogarnąć jak się nim malować :D pamiętam moje pierwsze starcia z Fatale, o matko :D pomalowane powieki, rzęsy pozbierane w kupki, wielkie kluchy, totalne załamanie :eek: dałam z nim rade po kilku dniach intensywnych prób, teraz już problemów z malowaniem się Fatale nie mam :D Fatale było moim chyba jak do tej pory największym wyzwaniem, ale było warto :)



    dimiti - 2009-06-17 00:09
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez misiakasiulec (Wiadomość 12786276) Ok, więc mycie tylko wodą :D Dimiti, jeszcze raz dzięki za wskazówki :dziekuje-kwiatek:
    Jeżeli mi YSL wyschnie po trzech miesiącach a nie po jednym to będę zadowolona :) pod koniec miesiąca pochwalę się zakupem i dam znać jak się sprawuje na moich rzęsach :)
    prosze bardzo;) mam nadzieje, ze ci sie trafi dobry egzemplarz;)



    kamalaska - 2009-06-17 00:26
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      dzis ogladalam w Douglasie nowy tusz Nouby, oczwiscie nie kupilam go bez zapytania was o zdanie, nie ufam paniom w Douglasie, mimo, ze szczoteczke mial fajna, musze tam wrocic i popatrzec jeszcze, patrzylam tez na Hypnose i na diorki-ladne mają cienie



    SiSleyS - 2009-06-17 11:12
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Ja wciąż czekam na tusz Make Up For Ever, będę bardzo zła jak będzie się u mnie kruszyć czy rozmazywać... bo u niektórych dziewczyn tak się dzieje. Jednak abar18 używała i Fatale, i Smoky Lash, oba jej odpowiadały to myślę, że mnie też będzie pasować ;)

    To jednak też zależy dużo od samych rzęs właścicielki bo niektórym np. kruszył się Fatale co u mnie było nie do pomyślenia- trwał przez 24h- dosłownie!

    Zawsze zastanawiałam się od czego to zależy? Częstotliwości mrugania? :-p



    nati360 - 2009-06-17 11:21
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Sisleys a co to za tusz??

    W ogóle to chyba przestanę tu zaglądać, bo funduszy brak a tak mnie kusi ciągle :baba:



    kamalaska - 2009-06-17 12:56
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ja jednak nie kupie nic zanim nie dostane opinii z wizazu:D



    JOANNA16 - 2009-06-17 13:00
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      witam:)
    dziewczyny możecie mi polecić jakiś wydłużający tusz??
    mam krótkie rzęsy ;( a teatralych to mogę pomarzyć

    teraz mam tusz z revlona jest taki ooo troszkę wydłuża ale po jakimś czasie znika z rzęs, wcześniej używałam MF2000calorie ładnie pogrubiał ale nie wydłużał za bardzo;(



    dimiti - 2009-06-17 13:07
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez JOANNA16 (Wiadomość 12801383) witam:)
    dziewczyny możecie mi polecić jakiś wydłużający tusz??
    mam krótkie rzęsy ;( a teatralych to mogę pomarzyć

    teraz mam tusz z revlona jest taki ooo troszkę wydłuża ale po jakimś czasie znika z rzęs, wcześniej używałam MF2000calorie ładnie pogrubiał ale nie wydłużał za bardzo;(
    jedna wizazanka miala krotkie, rzadkie i jasne i byla bardzo zadowolona po ysl wlasnie:ehem: ale lepiej przetestowac ;)
    Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12799588) Ja wciąż czekam na tusz Make Up For Ever, będę bardzo zła jak będzie się u mnie kruszyć czy rozmazywać... bo u niektórych dziewczyn tak się dzieje. Jednak abar18 używała i Fatale, i Smoky Lash, oba jej odpowiadały to myślę, że mnie też będzie pasować ;)

    To jednak też zależy dużo od samych rzęs właścicielki bo niektórym np. kruszył się Fatale co u mnie było nie do pomyślenia- trwał przez 24h- dosłownie!

    Zawsze zastanawiałam się od czego to zależy? Częstotliwości mrugania? :-p
    no moze, bo wiesz jak jakas wizazanka wypatrzy fajnego chlopaka to intensywnosc mrugania wzrasta:D
    a jak zdobylas ten tusz:>? bo ja tez bym byla chetna na testy:ehem:



    JOANNA16 - 2009-06-17 13:17
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez dimiti (Wiadomość 12801519) jedna wizazanka miala krotkie, rzadkie i jasne i byla bardzo zadowolona po ysl wlasnie:ehem: ale lepiej przetestowac ;)
    a który dokładnie to był tusz? bo ta firma ma chyba sporo rodzai tuszów nie?
    (nie miałam nigdy tuszu tej firmy dlatego pytam):)



    Lukrecja_Borgia - 2009-06-17 13:21
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Najbardziej polecany jest ten: http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=28 i ostatnio krążę wokół niego, pamiętam jak kilka lat temu był to hit na KWC, miał opinię Tuszu Wszech Czasów ;)



    kamalaska - 2009-06-17 13:26
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez JOANNA16 (Wiadomość 12801383) witam:)
    dziewczyny możecie mi polecić jakiś wydłużający tusz??
    mam krótkie rzęsy ;( a teatralych to mogę pomarzyć

    teraz mam tusz z revlona jest taki ooo troszkę wydłuża ale po jakimś czasie znika z rzęs, wcześniej używałam MF2000calorie ładnie pogrubiał ale nie wydłużał za bardzo;(
    longitude loreal



    JOANNA16 - 2009-06-17 13:26
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez Lukrecja_Borgia (Wiadomość 12801746) Najbardziej polecany jest ten: http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=28 i ostatnio krążę wokół niego, pamiętam jak kilka lat temu był to hit na KWC, miał opinię Tuszu Wszech Czasów ;) :cmok:poczytam opinie dziękuję
    edit:ale cena:O wow dużo jak za tusz..



    gula1708 - 2009-06-17 13:31
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Dla mnie dalej najlepszy pozostaje Lash Architekt(nie carbon black) Nie wiem czemu, ale nawet 2000 calorii był gorszy, tzn wysluzal ale nie pogrubiła i nie rozczesywal tak. Testowalam tez wiele innych i zawsze wracam do architekta. Na poczatku wogole nie umialam sie nim malowac, robil grudy, zbijal rzesy w kępki. teraz gdy już wiem o co chodzi rzesy sa piękne.



    kamalaska - 2009-06-17 18:12
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ja oddalam lash architekta mojej bratowej wczoraj i kupilam false efekt w promocji za 44 zl, jaki wniosek?nie wiem czemu, ale bardziej mi pasuje 2000 calorie...



    SiSleyS - 2009-06-17 22:20
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez JOANNA16 (Wiadomość 12801675) a który dokładnie to był tusz? bo ta firma ma chyba sporo rodzai tuszów nie?
    (nie miałam nigdy tuszu tej firmy dlatego pytam):)
    Make Up For Ever Smoky Lash Mascara :)


    Dimiti
    kupiłam na eBayu.



    zizou - 2009-06-17 22:27
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12812086) Make Up For Ever Smoky Lash Mascara :) jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o nim :> ja niedlugo rozdziewicze drugie opakowanie, YSL jest fajny, ale SL nadal najlepszy.



    kamalaska - 2009-06-17 23:58
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      FLE jest fajny:) tak fajnie podkręca, juz mnie dzis pytało chyba z 4 osoby, co to za tusz mam dobry



    dimiti - 2009-06-18 10:13
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12812086) Make Up For Ever Smoky Lash Mascara :)

    Dimiti kupiłam na eBayu.
    ojojoj to musze upolowac:D chociaz poczekam na twoja opinie o nim:>



    SiSleyS - 2009-06-18 12:13
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez zizou (Wiadomość 12812218) jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o nim :> ja niedlugo rozdziewicze drugie opakowanie, YSL jest fajny, ale SL nadal najlepszy. Ooo to super :jupi:
    Cytat:
    Napisane przez dimiti (Wiadomość 12815903) ojojoj to musze upolowac:D chociaz poczekam na twoja opinie o nim:> Rzeczywiście poczekaj bo powinnam go dostać w ciągu kilku dni, może nawet jeszcze w tym tygodniu.
    Jednak z jakiś tydzień zajmie mi znalezienie najlepszego sposobu na malowanie się tym tuszem, więc fotek tak pierwszego dnia chyba nie dam :-p Bo pewnie masakra mi wyjdzie :p:



    dimiti - 2009-06-18 13:22
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12818307) Ooo to super :jupi:

    Rzeczywiście poczekaj bo powinnam go dostać w ciągu kilku dni, może nawet jeszcze w tym tygodniu.
    Jednak z jakiś tydzień zajmie mi znalezienie najlepszego sposobu na malowanie się tym tuszem, więc fotek tak pierwszego dnia chyba nie dam :-p Bo pewnie masakra mi wyjdzie :p:
    ok czekac moge nie ma problemu;) tym bardziej ze sama czekam na tego max factora False wiec musze testowac;)



    kamalaska - 2009-06-18 14:37
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      teraz mam problem-ktory uzywac calorie czy FLE



    dimiti - 2009-06-18 14:54
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      obu:D



    kamalaska - 2009-06-18 15:06
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      a mi zawsze lewe oko wychodzi lepiej od prawego:(



    p4w - 2009-06-18 15:09
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez dimiti (Wiadomość 12821324) obu:D to nie jest takie śmieszna - ja od dawna używam dwóch tuszów - jedne wydłużający, bo pięknie rozdziela i drugi pogrubiający - efekt jest super :jupi:

    Cytat:
    Napisane przez kamalaska (Wiadomość 12821503) a mi zawsze lewe oko wychodzi lepiej od prawego:( chyba każdemu tak wychodzi :rolleyes:
    podobno zależy od tego na którym boku się śpi... jak śpisz na prawym to lepiej wychodzi lewe ;)
    z resztą oczy też nigdy nie są symetryczne...



    dimiti - 2009-06-18 15:18
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez p4w (Wiadomość 12821550) to nie jest takie śmieszna - ja od dawna używam dwóch tuszów - jedne wydłużający, bo pięknie rozdziela i drugi pogrubiający - efekt jest super :jupi:

    chyba każdemu tak wychodzi :rolleyes:
    podobno zależy od tego na którym boku się śpi... jak śpisz na prawym to lepiej wychodzi lewe ;)
    z resztą oczy też nigdy nie są symetryczne...
    a czy ja sie smieje?:rolleyes: ja juz nieraz tutaj pisalam ze uzywam zazwyczaj dwoch-trzech tuszy jednoczesnie



    p4w - 2009-06-18 16:08
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez dimiti (Wiadomość 12821693) a czy ja sie smieje?:rolleyes: ja juz nieraz tutaj pisalam ze uzywam zazwyczaj dwoch-trzech tuszy jednoczesnie nie miałam na myśli Ciebie - już kiedyś się zgadałyśmy, że używamy dwóch tuszów
    ale stwierdziłam, ze wyjaśnię innym :D



    Madelie - 2009-06-18 16:42
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Dziewczyny, a ile kosztuje to cudo Max Factora w drogeriach stacjonarnych? W Sephorze widziałam dziś za 60 zł, więc po odjęciu zniżki -20%, którą mają od piątku wyszłoby 48. Decydować się czy lepiej szukać na Allegro? A w ogóle to jak wypada False Lash Effect w porównaniu z tuszem Diorshow Iconic? Dotychczas używałam tego drugiego, ale w związku z przedwakacyjnym ograniczeniem funduszy szukam czegoś bardziej... ekonomicznego ;).



    Gonia - 2009-06-18 17:33
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez kamalaska (Wiadomość 12821503) a mi zawsze lewe oko wychodzi lepiej od prawego:( u mnie jest odwrotnie :lol:

    ---------- Dopisano o 16:33 ---------- Poprzedni post napisano o 16:32 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Madelie (Wiadomość 12823099) Dziewczyny, a ile kosztuje to cudo Max Factora w drogeriach stacjonarnych? W Sephorze widziałam dziś za 60 zł, więc po odjęciu zniżki -20%, którą mają od piątku wyszłoby 48. Decydować się czy lepiej szukać na Allegro? A w ogóle to jak wypada False Lash Effect w porównaniu z tuszem Diorshow Iconic? Dotychczas używałam tego drugiego, ale w związku z przedwakacyjnym ograniczeniem funduszy szukam czegoś bardziej... ekonomicznego ;). w Rossmanie jest FLE za 56, na all za 34 plus przesyłka



    kamalaska - 2009-06-18 18:14
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez Madelie (Wiadomość 12823099) Dziewczyny, a ile kosztuje to cudo Max Factora w drogeriach stacjonarnych? W Sephorze widziałam dziś za 60 zł, więc po odjęciu zniżki -20%, którą mają od piątku wyszłoby 48. Decydować się czy lepiej szukać na Allegro? A w ogóle to jak wypada False Lash Effect w porównaniu z tuszem Diorshow Iconic? Dotychczas używałam tego drugiego, ale w związku z przedwakacyjnym ograniczeniem funduszy szukam czegoś bardziej... ekonomicznego ;). co mam poradzic na to, ze najlepszy jest jednak 2000 calorii?:)



    dimiti - 2009-06-18 18:42
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez p4w (Wiadomość 12822555) nie miałam na myśli Ciebie - już kiedyś się zgadałyśmy, że używamy dwóch tuszów
    ale stwierdziłam, ze wyjaśnię innym :D
    aaaa:D no innym trzeba napisac, bo niektorzy sie smieja faktycznie z takiego uzywania paru tuszy;) ze mnie sie pare osob juz smialo, ale w sumie wole tak uzywac niz byc popaprana cala. Wiadomo jedna szczoteczka lepsza do wydluzania inna do pogrubienia a jeszcze inna na dolne rzesy:D i jak jest?
    JEST PIEKNIE:D



    Immolation - 2009-06-18 20:59
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Mi zawsze prawie sie pieknie pomaluje a z lewym zawsze sie trudze :lol:



    kamalaska - 2009-06-18 21:22
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      eh znowu inny efekt, jedno idealne, drugie zle



    JOANNA16 - 2009-06-18 21:45
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez kamalaska (Wiadomość 12801830) longitude loreal dzięki:)czytam opinie na necie,piszą że tusz zniknął z półek sklepowych... ahh

    Cytat:
    Napisane przez SiSleyS (Wiadomość 12812086) Make Up For Ever Smoky Lash Mascara :)
    ok dzięki:)

    ciekawi mnie tusz architect albo MF masterpiace mają sporo pozytywnych komentarzy :rolleyes:



    kamalaska - 2009-06-18 23:05
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      ja omijam architekta, po premierze w lipcu 2002 -gdy go kupilam i mnie zaskoczyl,teraz nie uzywam go i omijam, zmiana na MF przyczyniła sie tego, ze mam obecnie dwa tusze MF i planuje kupic trzeci-masterpiece:D



    dimiti - 2009-06-18 23:46
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez Immolation (Wiadomość 12827979) Mi zawsze prawie sie pieknie pomaluje a z lewym zawsze sie trudze :lol: to ja was pociesze-mi gorzej wychodzi lewe, ale to przez brak rzes:] lepiej sie gorzej wymalowac, ale miec rzesy nie?:-p



    kamalaska - 2009-06-19 00:25
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Dimiti w jaki sposob stracilas rzesy?bo nie rozumiem



    SiSleyS - 2009-06-19 00:36
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez kamalaska (Wiadomość 12830351) Dimiti w jaki sposob stracilas rzesy?bo nie rozumiem Ja tak samo jak Dimiti straciłam rzęsy, szczególnie na lewym oku.
    Zaczęło się od stresu a potem coraz częściej znajdywałam po 3/4 rzęsy na policzkach aż przerzedziły się kompletnie. W końcu odstawiłam Fatale i moje rzęsy nagle zaczęły odrastać. Oczywiście czasem gubię jeszcze 3 rzęsy pod rząd ale widzę, że odrastają więc nie martwię się tym... Fatale nie było główny powodem ale na 100% osłabiało moje rzęsiska :(



    kamalaska - 2009-06-19 00:59
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      fatale?ja wczoraj sie umalowalam i tez zauwazylam ze mi jedna wypadla



    misiakasiulec - 2009-06-19 20:54
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Cytat:
    Napisane przez kamalaska (Wiadomość 12830413) fatale?ja wczoraj sie umalowalam i tez zauwazylam ze mi jedna wypadla fatale? a nie false lash effect?? :)



    Immolation - 2009-06-19 21:32
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Sisleys malowala sie Fatale :)



    kamalaska - 2009-06-20 00:29
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      przepraszam, to byl false



    misiakasiulec - 2009-06-20 05:57
    Dot.: tusz dający efekt teatralnych rzęs
      Tak myślałam że Kamalaska malowała się False a SiSleyS Fatale :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • czterowers.keep.pl



  • Strona 6 z 12 • Znaleziono 1599 postów • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

    Design by flankerds.com